Socijalno poduzetništvo ili socijalna ekonomija se danas ubrzano razvija i privlači sve veću pozornost u privatnom, javnom i neprofitnom sektoru. Mada je relativno nepoznat pojam, socijalno se poduzetništvo u Hrvatskoj kontinuirano razvija.
Najkorisniji i najbolji način definiranja socijalnog poduzetništva je da se napravi usporedba sa profitnim poduzetništvom:
Za profitne poduzetnike, proizvod je dizajniran/projektiran da služi tržištu koje si može priuštiti taj novi proizvod ili uslugu s ciljem da ostvari financijsku dobit za sebe i svoje investitore.
Socijalni poduzetnik, s druge strane, ne očekuje i ne stvara održivu financijsku dobit za sebe i svoje investitore koji su najčešće filantropske i vladine organizacije, već stremi visokim vrijednostima transformacijskih dobrobiti koje se pojavljuju, a zatim odražavaju u značajnom dijelu zajednice ili društva u cjelini.

Facebooktwitterlinkedinrssyoutube
Categories: Uncategorized